MORS DAG PR-UTSKRIFT

Take a mom-ent

  • INNEHOLDER:

  • PR/UTSKRIFT

PR-utskriften som ble en suksess med
6,9 millioner i total rekkevidde:

I forkant av Mors Dag bestemte vi oss for å lage et PR-utskrift til noen av Sveriges største influensere. Her viser vi hvordan vi fikk 70 % av de premium influenserne som mottok PR-utskriften til å legge merke til budskapet i sine kanaler, og hvordan denne PR-aktiveringen oppnådde 6,9 millioner i total rekkevidde.

Hva vi gjorde:

Ideen bak PR-utskriften var å lage et luksuriøst kit med fokus på det etterlengtede øyeblikket som en mamma av og til kan trenge for seg selv. Øyeblikket ble til et moment, videre til et MOM-ent. Med ordspillet som treffende hadde kobling til både Mors Dag og budskapet som skulle formidles, skapte vi et PR-budskap som fanget både interesse og nådde gjennom støyen.

PR-utskriften ble sendt til Sveriges største mamma-influensere. For å skille seg ut fra mengden og øke sannsynligheten for at influenserne ville nevne budskapet i sine kanaler, valgte vi å trykke cupcakes og kaker med personlige bilder av profilen og deres barn. I tillegg bestod budskapet av luksuriøse produkter fra utvalgte merker og et personlig kort som var skrevet til hver profil basert på hva som skjer i livene deres, samt hvorfor nettopp den influenseren hadde behov for et MOM-ent på Mors Dag.

Resultat av kampanjen

70 % treffsikkerhet hos premium-influensere

Av de profilene som mottok budskapet, la 70 % merke til det i sine kanaler.

6,9 millioner i total rekkevidde

PR-kampanjen oppnådde 6,9 millioner i total rekkevidde.

Synlighet hos Sveriges største influensere

PR-budskapet ble delt av profiler som Kenza, Penny Parnevik, Pernilla Wahlgren m.fl.

    Start din reise,
    ta kontakt med oss!

    Linnéa Olsson
    Creative Sales, Baby Journey

    Artillerigatan 16

    114 52 Stockholm

    Baby Journey

    Vilkår

    Last ned appen vår!

    ladda ner i appstore

    Copyright © Baby Journey

    Copyright © Baby Journey

    Mobile footer