Skann QR-koden med mobilkameraen for å hente appen.
Influencer Marketing gjør at din bedrift blir lagt merke til, og hjelper deg med å oppnå målbare resultater. Nå ut til målgruppen din med riktig format til riktig tid via ulike plattformer.
Baby Journey samarbeider med et stort antall influencere, både micro og premium. Våre eksperter hjelper deg med å velge riktig kanal og profil, og utformer strategier for å lykkes.
Influencer Marketing er en av de mest lovende og voksende markedsføringsstrategiene som bidrar til at din bedrift vokser. Hvorfor? Jo, rett og slett fordi folk stoler mer på likesinnede og deres anbefalinger enn på tradisjonell reklame.
Hvis du som bedrift markedsfører produktene eller tjenestene dine gjennom spesifikke influencere som målgruppen din har tillit til og oppfatter som troverdige, er sjansen svært stor for at dette vil føre til større engasjement, interesse og mer salg. Kort sagt får merkevaren din en plass på første rad med god oversikt i et svært konkurranseutsatt marked.
Influencer marketing hos Baby Journey er alltid basert på våre unike data og statistikk for å bruke riktig strategi og valg av influencer. Vi jobber på tvers av alle plattformer for å sikre at kampanjen blir så vellykket som mulig.
Når innlegget vises på Instagram, TikTok, YouTube, personlige blogger eller andre plattformer, blir influencerens innlegg søkbart direkte i Baby Journey-appen, uavhengig av når det ble laget. Hvis man for eksempel søker etter barnevogner i en bestemt uke av svangerskapet, vil man automatisk få opp ulike typer innlegg om dette. Innlegget vises for den tiltenkte målgruppen når brukeren går inn i appen.
Etter hvert som innlegget lagres, vil det kunne vises igjen og igjen til nye brukere, og dermed beholde en høy relevans for brukeren.
Vi jobber med både micro influencers og premium influencers, der den største forskjellen avhenger av antall følgere. Micro influencers har ofte færre følgere, mellom 5000 og 25 000, mens premium influencers har en enda større følgerskare. Følgere av micro influencers har gjerne høyere tillit og engasjement, mens premium influencers er mer kjente og har en stor rekkevidde.
Du bør imidlertid ikke alltid henge deg opp i antall følgere; det er en rekke aspekter som viser hvilke(n) influencer(e) som kommer til å generere mer for nettopp din merkevare. Vi hjelper deg med å identifisere de rette influencerne for å se hvordan de kan øke eksponeringen og salget ditt, avhengig av kampanjens mål.
velg influencer marketing for å øke merkevarekjennskapen
av gen z og millennials bruker influencer-innhold minst
én gang daglig
Målrettet markedsføring via influencere er mulig fordi våre brukere oppretter detaljerte profiler om interesser, favorittinfluencere og annen personlig informasjon. På den måten kan vi vite hva de liker og hvem de påvirkes av, og dermed pushe et innlegg til utvalgte personer.
Influencerens innlegg når målgruppen på akkurat det rette tidspunktet under svangerskapet eller det tidlige foreldreskapet – en tid da målgruppen er på sitt mest kjøpesterke og informasjonssøkende.
Takket være vårt komplekse datadrevne system der vi lagrer tidligere aktiveringer og kampanjer, kan vi matche og anbefale riktig influencer og strategi avhengig av dine tidligere KPI-er.
1. Vi går gjennom hvilke(n) influencer(e) og kanal(er) som passer best for deg og din kampanje.
2. Sammen utvikler vi en strategi som hjelper deg med å bli lagt merke til, slik at kampanjen din får størst mulig gjennomslagskraft.
3. Innlegget som influenceren legger ut på plattformen, blir synlig og søkbart i Baby Journeys integrerte søkemotor.
4. Innlegget vises for den tiltenkte målgruppen og lagres slik at det alltid er relevant for nye registrerte eller når innlegget er aktuelt i forhold til svangerskapsuken.
5. Samarbeidet lastes inn i appen i alle formater, slik at brukeren selv kan bestemme hvordan det skal konsumeres (bilde, video, lyd osv.).
Influencer Marketing gjør det mulig for oss å matche kampanjen din med riktig influencer og i en relevant kontekst. Siden influencere og deres følgere ofte har en tettere og mer personlig kontakt, kommer du nærmere din egen målgruppe, noe som vil gi store fordeler for merkevaren din. Hos Baby Journey har vi alltid en tett og åpen dialog med deg som kunde, og vi er med deg gjennom hele prosessen fra start til oppfølging.
Julia Hellquist
Creative Production Lead, Baby Journey
Copyright © Baby Journey
Annonsør
Vilkår
Last ned appen vår her
Copyright © Baby Journey