Skann QR-koden med mobilkameraen for å hente appen.
Med podcast-annonsering kan din merkevare nå ut til målgruppen når de er mest engasjert. Når en bruker lytter til en podcast, er det helt og holdent selvvalgt, noe som betyr at en podcast er en intim kanal der lytteren opplever både programlederen og innholdet som svært tillitsvekkende.
Tittelen taler for seg selv – det er velkjent at lyd vekker sterke følelser. Dette betyr at podcaster har en fantastisk og unik evne til å tiltrekke oppmerksomhet. En podcast bygger en sterkere relasjon til lytteren fordi personen er fokusert og lytter med hodetelefoner, ofte i et mer intimt miljø.
Lytteren føler seg ofte som den tredje personen i samtalen, noe som gjør det lettere å ta til seg budskapet. Som annonsør kan du dra nytte av dette.
SYNES DET ER MER BERIKENDE Å LYTTE TIL PODCASTER ENN Å SITTE FORAN SKJERMEN
LYTTER TIL PODCASTER FOR Å FORDYPE SEG I ET TEMA
SNAKKER MED ANDRE OM NOE DE HAR HØRT I EN PODCAST
unngår man mye konkurranse med andre merker i den tiden som er avsatt til reklame. Det gir også en bedre opplevelse for lytteren, som slipper å bli overøst med reklame hele tiden.
En annen fordel er at annonsen din fungerer som en integrert del av historien i podcasten. Det betyr at lytteren ikke opplever reklamen som et brått avbrudd, slik de kanskje gjør på TV eller i andre medier. Lytterne opplever ofte podcastreklame som mer troverdig. Dette skyldes at podcastere ofte utvikler et tettere bånd til lytterne sine og posisjonerer seg som eksperter på et bestemt tema.
Våre lyttere er kjøpesterke forbrukere i en tid preget av kunnskapstørst og spesifikke behov, noe som betyr at kampanjen din kan ha stor gjennomslagskraft.
Gravide og småbarnsforeldre hører mye på podcast mens de gjør andre ting, som å gå tur med barnevognen, lage mat eller hente i barnehagen.
I Baby Journey har vi to nisjepodcaster: Baby Talk og Mini Talk. Her veksler vi mellom aktuelle temaer for gravide og småbarnsforeldre, og har interessante gjester, eksperter og rådgivere som svarer på lytternes spørsmål og inspirerer og formidler kunnskap.
En podcast med episoder på 30 minutter som tar for seg alle slags temaer knyttet til graviditet og småbarnsforeldre, som søvn og amming. I Baby Talk har du som annonsør mulighet til å kjøpe en reklamefilm eller kjøpe en hel episode for å formidle det ønskede budskapet om din merkevare.
Korte podcastepisoder på 3-5 minutter med konkrete temaer og informasjon knyttet til graviditet og småbarnsårene. Vi får selskap av jordmødre, barnepsykologer og andre eksperter. I Mini Talk kjøper du som annonsør hele episoder, og sammen fastsetter vi et bestemt tema i tråd med dine ønsker.
I en podcast er det store muligheter for deg som annonsør til å nå ut til målgruppen din. Dette kan du gjøre enten ved å sponse en hel episode eller ved å kjøpe korte annonser – der du eller vår programleder snakker om merkevaren din eller et bestemt produkt eller en bestemt tjeneste.
Du har også muligheten til å sponse din helt egen podcast. Da hjelper vi deg med å skreddersy og tilpasse podcastkonseptet etter dine ønsker og behov.
Podcastene blir funnet av brukerne i Baby Journey graviditetsappen, men også i kanaler som Spotify og Podcaster, slik at episodene når utenfor appen.
Copyright © Baby Journey
Annonsør
Vilkår
Last ned appen vår her
Copyright © Baby Journey