Innsikter fra Baby Journey
Baby Journey kommuniserer daglig med morgendagens og dagens barnefamilier. Vi jobber aktivt med å forstå hvordan denne målgruppen tenker, handler og hva som interesserer dem, derfor gjennomfører vi undersøkelser, datadrevne analyser og observasjoner. Her samler vi noen av våre innsikter og lærdommer, slik at også dere får muligheten til å forstå og bli kjent med Sveriges barnefamilier.
Det finnes mange vinkler å ta når det kommer til digital markedsføring, så det gjelder å velge riktig plattform, format…
Läs merVil du se en økt konvertering samtidig som du bygger merkevaren? Gravide og småbarnsforeldre er en kjøpssterk målgruppe som bruker…
Läs merUansett hvilken produkt eller tjeneste du tilbyr, kan riktig annonsering hjelpe deg med å nå potensielle kunder. For å vite…
Läs merKjernen i Najell er å gi nybakte foreldre muligheten til å fortsette å leve livet på sine egne vilkår. Dette…
Läs merBaby Journey har spurt 250 gravide og nybakte mødre om hvordan de konsumerer lett og underholdende inspirasjon knyttet til graviditet…
Läs merHvordan stiller man seg til å handle brukt før og etter at man har fått barn? Øker klimaangsten i takt…
Läs merMed tanke på de ekstra utgiftene som følger med å få barn, er det ikke overraskende at mange gravide og…
Läs merDen svenske utfordreren Unna ble grunnlagt med en visjon om å bryte ned stigmaet rundt mating. Med de første svensklagde…
Läs merI takt med at familien vokser, øker behovet for å kunne transportere hele familien på en smidig måte – med…
Läs merNår familien vokser, blir det viktigere enn noen gang å begynne å se på familiens økonomi, ikke minst i disse…
Läs merCopyright © Baby Journey
Annonsør
Vilkår
Last ned appen vår her
Copyright © Baby Journey